کارگاه مبین ساخت ” خدمات برش لیزر ورق آهن ، استیل و سایر فلزات ، برش لیزر درب و پنجره ، خمکاری ، انواع جوشکاری ، رولینگ ، برش شیت ، پرس و …

برش لیزر درب مدرن و لیزر انواع پنجره

همانطور که پیش تر درخصوص انواع خدمات برش لیزر آهن مطرح کردیم . برش لیزر درب و پنجره های آهنی یکی از انواع خدمات قابل انجام توسط دستگاه برش لیزر می باشد. برش لیزری ورق آهن و انواع فلزات یکی از انواع خدمات قابل ارائه در کارگاه ساخت و قطعه سازی ” مبین ساخت ” می باشد. در ادامه دو نمونه از طرح برش لیزر درب ساختمان ( برش لیزر درب دو طرفه ) قرار خواهد گرفت. در صورتی که دنبال طرح برش لیزر درهای یک لنگه هستید. چند نمونه از مدل های برش درب های یک طرفه در پست برش لیزر درب های منزل قابل مشاهده است.

نمونه برش لیزر درب مدرن دو لنگه (طرح برش درب منزل دو طرفه)

برش لیزری ورق آهن در انواع طرح و نقش ها قابل انجام می باشد. اما در صورتی که طرح و نقش برش لیزر آهن از قبل اماده باشد. هزینه ای بابت طراحی آن از مشتری گرفته نخواهد شد. طرح زیر یکی از جدیدترین طراحی های انجام شده در شرکت مبین ساخت می باشد. همانطور که گفته شد در صورتی که مخاطبان عزیز طرح ذیل را برای برش لیزر درب مدرن خود انتخاب کنید. هیچ گونه هزینه ای بابت طراحی از شما اخذ نخواهد شد.

سایر طرح و ایده ها در طراحی درب های فلزی سنتی و زیبا ( ویلا و آپارتمان )

شاید شما نیز از آن دست افرادی هستید که علاقه مندید، درب ساختمان زیبایی داشته باشید که مانند بسیاری دیگر از درب های ورودی ، پارکینگی و درب های ساختمان شهر خود نباشد … نگران نباشید !!

طرح برش لیزر درب مدرن ورودی و یا پارکینگ خاصی را در اینترنت دیده اید ؟

عکس طرح و تصویر مورد علاقه خود را برای ما ارسال کنید. “مبین ساخت ایده اندیش” با کمترین هزینه و در کمترین زمان ، طرح برش لیزری ورق آهن شما را پیاده خواهد کرد.

از درب خاصی که در محدوده شهری خود و یا جایی دیگر دیده اید خوشتان آمده است ؟

از طرح برش لیزر و نقش و نگار مورد نظر خود عکس بگیرید و برای ما ارسال کنید. شاید هزینه طراحی در این حالت کمی بیشتر از حالت قبل باشد. اما ما با بهترین قیمت باز هم می توانیم این کار را برای شما انجام دهیم.

قیمت برش لیزر درب مدرن و پنجره منزل ( مسکونی – ویلا )

همانطور که پیش تر در مطلبی با عنوان قیمت برش لیزر فلزات اشاره شد. قیمت برش لیزر آهن و سایر فلزات تابعی از عوامل متعدد است. از این رو طرح برش لیزر خود را برای ما ارسال کنید تا برآورد قیمت تمام شده آن را برای شما انجام دهیم. مشاوره رایگان است !

 

هر طرح و ایده ای دارید با ما مطرح کنید. نگران هزینه نباشید ! مشاوره 100 % رایگان است.

هم اکنون با ما تماس بگیرید. از آشنایی با دوستان خوبی همچون شما خوشحالیم.

مبین ساخت را در اینستاگرام دنبال کنید !

برای مشاهده به روزترین پروژه ها در زمینه برش لیزر درب مدرن و سایر خدمات انجام شده در شرکت مبین ساخت ایده اندیش آیدی ما را در اینستاگرام فالو کنید

Instagram ID : Mobin.sakht

Rate this post