کارگاه مبین ساخت ” خدمات برش لیزر ورق آهن ، استیل و سایر فلزات ، برش لیزر درب و پنجره ، خمکاری ، انواع جوشکاری ، رولینگ ، برش شیت ، پرس و …

برش لیزر درب فلزی ورودی ساختمان

همانطور که در مطلب کاربرد برش لیزر آهن   اشاره شد. خدمات برش لیزر فلزات در صنعت، کاربردهای فراوانی دارد. یکی از کاربردهای خدمات لیزر فلزات ، برش لیزر ورق های آهنی در ساختمان ها می باشد.

در سال های اخیر با افزایش روز افزون دستگاه های لیزر نسبت به گذشته و کاهش قیمت خدمات لیزر . دامنه استفاده از برش های لیزری در بخش ساختمان افزایش چشمگیری را داشته است . برش لیزر پنجره ، برش لیزر در های ساختمان . برش لیزر لوازم تزئیناتی و بسیاری موارد دیگر ، از جمله کاربردهای برش های لیزر ورق های اهن و استیل در صنعت ساختمان محسوب می شوند. در این مطلب چند طرح از برش های لیزر درب های سنتی ایرانی ساختمان جهت آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان آورده شده است. امید  است مطلب پیش رو نقش مفید و موثری در افزایش آگاهی شما عزیزان با صنعت برش لیزر را ایفا نماید.

تیم مهندسی مبین ساخت ایده اندیش

نمونه طرح برش لیزر درب آهنی ( درب ایرانی و سنتی )

در ادامه برای اشنایی بیشتر شما عزیزان ، چند طرح برش لیزر درهای ورودی ساختمان آورده شده است. برای اطلاع از قیمت برش لیزر هر یک از موارد یاد شده با شماره های شرکت از بخش ارتباط با ما ، تماس حاصل فرمایید.

( شایان ذکر است ، در مواردی که طرح برش لیزر از قبل اماده باشد. هیچگونه هزینه ای جهت طراحی برش لیزر از مشتری اخذ نخواهد شد. )

طرح رایگان برش لیزر درب فلزی سنتی

شرکت مبین ساخت ایده اندیش ، در راستای آشنایی هرچه بیشتر شما عزیزان و همراهان عزیز . در ادامه، یکی از طرح های رایگان برش لیزر درب سنتی ورودی ساختمان را قرار داده است. (درب فلزی ایرانی سنتی) طرح برش لیزر یاد شده ، بسته به نیاز ، قابلیت لیزر بر روی تمامی فلزات را دارد.

برای دانلود فایل طرح رایگان برش لیزر فلز بر روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشخصات فایل طرح برش لیزر فلز ساختمان

نام فایل طرح برش لیزر : door lasercut mobinsakht

پسوند فایل اصلی :  dwg و dxf

نرم افزار طراحی فایل برش لیزر : AUTOCAD 2007

نام پوشه : طرح برش لیزر رایگان فلز

پسوند فایل فشرده شده : RAR ( حجم فایل : 364 کیلوبایت )

قیمت خدمات برش لیزر درب ، پنجره و حفاظ ساختمان

همانطور که پیش تر در مطلب قیمت برش لیزر گفته شد. عوامل متعددی در تعیین قیمت برش های لیزری موثر است . در صورتی که طرح خاصی را مدنظر دارید یا درخواست برش لیزر درب . پنجره ، نرده های حفاظ ساختمان خود را دارید ( هر طرح و یا نقش و نگار خاص مدنظر شما ) . هم اکنون با شماره های شرکت که در بخش ارتباط با ما وجود دارند. با ما تماس بگیرید. ( مبین ساخت : تضمین بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت خدمات )

مبین ساخت ایده اندیش ، کارگاه ساخت استان کرمان – خمکاری ، برش لیزر ، انواع جوشکاری ، پرس ، رولینگ ، کاتینگ شیت و …

( پذیرش سفارش از سراسر ایران و سایر کشورها )

Rate this post