کاتد بلانک استنلس استیل

Stainless Steel Cathode Blank

کاتد بلانک استنلس استیل، یکی از قطعات مصرفی با هزینه بالا در یک پروسه لیچینگ یا ریفاینینگ مس می باشد. انتخاب مناسب این قطعه می تواند سهم مهمی در راندمان، هزینه کلی پروژه، هزینه برق مصرفی و … را داشته باشد.

مبین ساخت ایده اندیش، تولید کننده انواع کاتد بلانک استنلس استیل

مبین ساخت ایده اندیش، تولید کننده انواع کاتد بلانک های استنلس استیل برای پروژه های لیچینگ و ریفاینینگ صنایع مس در ایران Stainless Steel Cathode Blank

کاتد بلانک استنلس استیل

امروزه فرایندهای متنوعی برای تولید مس از سنگ معدن مس وجود دارد. دو مورد از معمول ترین روش ها در بین روش های گوناگون، فرایندهای لیچینگ و الکترو ریفاینینگ می باشد.

در هر دو فرایند یاد شده کاتدهای استنلس استیل جزئی جدا نشدنی از پروسه تولید و استحصال مس می باشند. کاتد بلانک های استنلس استیل در حقیقت قطب منفی در فرایند الکترولیز بوده که در طول فرایند و بسته به نوع آن ذرات مس از درون محلول ( در حالتی که اند سربی است – پروسه لیچینگ ) و یا از روی آند مسی ( در پروسه ریفاینینگ ) بر روی ان می نشیند.

نقش کاتد بلانک استنلس استیل در پروسه تولید مس

 

فرایند تولید کاتد مسی در پروسه لیچینگ و یا ریفاینینگ در حدود 10 روز ادامه می یابد. تا زمانی که حجم مسی که بر روی کاتد بلانک می نشیند به میزان مناسب خود برسد. در این هنگام کاتدها از درون حوضچه ها بیرون آمده و به وسیله ماشین کاتد استریپر cathode stripper و یا جدا کننده های دستی، مس آن از روی صفحه استنلس استیل جدا می گردد.

کاتد مسی تولید شده  به کارخانه های تولید مقاطع مسی رفته تا به وسیله کوره های ذوب محصولات جانبی از جمله سیم، باس بار، شمش مسی و سایر مقاطع مورد نیاز تولید گردند. ( دوشیت کاتد مس به ازای هر کاتد استنلس استیل – پشت و جلوی صفحه )

در پایان فرایند مجددا کاتد بلانک های استنلس استیل Stainless Steel Cathode Blank 316L برای یک دوره فرایند جدید 10 روزه، به درون حوضچه های اسید باز گردانده می شوند.

شایان ذکر است که کاتد بلانک های استنلس استیل براساس نیاز کارفرما و با توجه به ابعاد حوضچه ها در هر کارخانه طراحی و در ابعاد متفاوتی متناسب با نیاز هر پروژه تولید می گردند.

محصولات اصلی شرکت مبین ساخت در یک نگاه

کاتد بلانک استنلس استیل | آند سربی | باس بار | لبه کناری

اینفوگرافیک مبین ساخت

مزایای اصلی کاتد بلانک های تولیدی شرکت مبین ساخت ایده اندیش

گارانتی و خدمات پس از فروش

کلیه محصولات تولید شده در شرکت مبین ساخت ایده اندیش دارای گارانتی ساخت و خدمات پس از فروش بوده و این مورد تنها مختص به کاتد بلانک های استنلس استیل نمی باشد.

گارانتی محصولات شامل مواردی می باشد که طبق نظر کارشناس فنی شرکت مبین ساخت ایده اندیش، مشکل پیش آمده مربوط به پایین بودن کیفیت مواد مورد استفاده نظیر مس و استنلس استیل، عدم اتصال مناسب و سایر اشکالات ساختاری باشد.

شایان ذکر است، هرگونه خرابی که شامل درصد خلوص نامتعارف موارد درون الکترولیز، عیب فیزیکی و مواردی از این دست باشد. شامل گارانتی نخواهد بود. اصلاح موارد یاد شده که شامل تعمیر و تابگیری شیت ها، تعویض دسته ها و تعویض شیت های کاتد بلانک های استنلس استیل می باشد، در قالب خدمات پس از فروش برای کلیه تجهیزات ساخت این شرکت قابل ارائه می باشد. ( خدمات تعمیرات یاد شده برای کاتد بلانک های دارای خرابی تولید شده توسط سایر همکاران نیز قابل ارائه می باشد.)

بازدهی و راندمان

تکنولوژی ساخت کاتد بلانک های استنلس استیل شرکت مبین ساخت ایده اندیش با بسیاری از رقبا متفاوت است. با توجه به این روش ساخت انحصاری، اتصال مس و استنلس استیل بشدت بالا رفته و جریان برق با بالاترین راندمان در الکترولیز جریان می یابد.

شاید با یک اتصال نامناسب و استفاده از یک کاتد بلانک با مقاومت بالاتر نیز به میزانی یکسان با یک کاتد خوب مس تولید گردد. اما به علت مقاومت بالا، مصرف برق کارخانه بشدت بالا و عمر کاتد بلانک نیز کاهش خواهد یافت.

کاتد بلانک های استنلس استیل شرکت مبین ساخت ایده اندیش، علاوه بر کیفیت بالای ساخت، بالاترین میزان استخراج مس، کاهش مصرف برق و طول عمر مفید بالاتر از تمامی رقبا را برای پروسه شما به همراه خواهند داشت.

شاهد این مدعی رضایت تمامی مشتریان از کیفیت و راندمان قطعات تولیدی ماست. برای اثبات این موضوع با تک تک ان ها مشورت کنید.

تکنولوژی ساخت و عمر مفید

تکنولوژِی ساخت کاتد بلانک های شرکت مبین ساخت ایده اندیش بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد. با استفاده از این تکنولوژی، اتصال قطعات مسی به استنلس استیل به بهترین شکل ممکن انجام می گیرد. این مسئله باعث عبور ماکسیمم جریان مجاز عبوری بین دو فلز شده و در نتیجه مس تولیدی به بیشترین میزان ممکن می رسد.

علاوه بر مورد یاد شده. مس بکار برده شده در دسته ها با خلوصی بالاتر از 99.997 درصد می باشد، که حداقل مقاومت را برای عبور جریان ایجاد می نماید.

شیت استنلس استیل بکار برده شده نیز از بهترین نوع می باشد که با گرم شدن و قرار گیری در اسید به هیچ وجه عمودی بودن (ورتیکالیته) خود را از دست نخواهد داد. این شیت از نوع SS316L و از نوع فابریک می باشد. (مگر اینکه کارفرما به انتخاب خود استنلس استیل رول شده را پیشنهاد دهد.)

قیمت این محصول علارغم هزینه های بالای تولید، برای رضایت مشتری به صورت 100% رقابتی تعیین می گردد.

چرا برترین شرکت ها ما را انتخاب می کنند ؟

مقاومت مکانیکی بالا

مقاومت مکانیکی بالا و بالطبع آن طول عمر بالا در مقابل تنش ها و خم شدن دسته ها

حذف خوردگی گالوانیک

جلوگیری از خوردگی گالوانیک مابین دسته مسی و روکش استنلس استیل روی دسته ها

افت ولتاژ پایین

افت ولتاژ پایین (افت ولتاژ کمتر از 1 میلی ولت ) مابین هنگربار و بدنه استنلس استیل

توزیع یکنواخت جریان

توزیع یکنواخت جریان برق  و بالطبع نشستن یکنواخت مس روی سطح بلانک ها

مبین صنعت راستین تامین کننده آند سربی

گالری تصاویر کاتد بلانک های استنلس استیل

در بخش زیر تعدادی از تصاویر کاتد بلانک استنلس استیل Cathode Blank Stainless Steel تولید شده در شرکت مبین ساخت ایده اندیش را مشاهده خواهید کرد. این کاتدها هم اکنون در حال بهره برداری در صنایع مس کشوری می باشند

جهت حصول اطمینان از کیفیت کاتد بلانک های استنلس استیل ما

با تک تک مشتریان ما تماس بگیرید.

تعمیرات کاتد بلانک

عوامل متعددی می تواند باعث کاهش عمر و خرابی کاتد بلانک های استنلس استیل گردد. ضربات فیزیکی، درصد مواد غیر متعارف در محلول الکترولیت، کیفیت پایین شیت استنلس استیل، اتصال نامناسب دسته و بدنه، خلوص پایین مس در دسته و … برخی از این موارد می باشند.

شرکت مبین ساخت ایده اندیش علاوه بر تولید انواع کاتد بلانک های استنلس استیل Stainless Steel Cathode Blank در حوزه تعمیرات انواع کاتد بلانک فعالیت دارد. این حوزه تنها محدود به خدمات پس از فروش کاتد بلانک های استنلس استیل ساخت این شرکت نبوده و این تعمیرات برای تمامی کاتد بلانک های ساخت سایر رقبا نیز در حال انجام می باشد.

این خدمات شامل تعویض دسته ها با دسته های نو، تابگیری و صاف کردن شیت ها، تعویض شیت ها با شیت های استنلس استیل سالم و سایر خدمات مورد نیاز در این حوزه برای کارفرمایان عزیز و محترم می باشد.

تعمیرات آندهای سربی

چرا مبین ساخت ایده اندیش

در صورتی که برای اولین بار است که با شرکت ما آشنا شدید، شاید بعد از مشاهده مطالب بالا این سوال برای شما مطرح است که به چه دلایلی باید به ما اعتماد کنید؟ در ادامه 7 دلیل اصلی که مبین ساخت را از سایر رقبا مستثنی می کند را برای شما نام می بریم.

(برای مشاهده توضیحات بیشتر، روی هر آیتم کلیک کنید.)

اینفوگرافیک مبین ساخت 2
دلیل اول : دسته های 100% توپر مسی

برخی از شرکت های تولید کننده برای کاهش قیمت تمام شده، از دسته های توخالی مسی در کاتد های استنلس استیل  خود استفاده می کنند. به صورتی که این دسته در حالت عادی کاملا مشابه با یک دسته عادی است و تنها در صورتی که از وسط باز شود، این مسئله روشن خواهد شد. این کار باعث کاهش کیفیت و راندمان کاتد مس تولیدی و همینطور خم شدن سریع دسته ها در جابه جایی با جرثقیل سقفی می گردد.

مبین ساخت ایده اندیش از دسته های 100% توپر مسی برای کاتد بلانک های استنلس استیل خود استفاه می نماید. آسوده خاطر باشید، ما برای اندک سود بیشتر کیفیت قطعه و اعتماد مشتری خود را از بین نمی بریم.

دلیل دوم : استفاده از بهترین شیت های استنلس استیل

از آنجایی که اولویت اول ما تولید قطعه با بالاترین کیفیت است. کلیه شیت های استنلس استیل SS316 L استفاده شده در کاتد بلانک ها از نوع فابریک می باشد. در این حالت، شیت ها بر خلاف شیت های بریده شده از رول های استنلس استیل Stainless Steel Fabric Sheet، با تنش گرمایی و غوطه ور شدن در اسید، دچار خمش و یا دفورم نمی شوند.

دلیل سوم : تکنولوژی خاص اتصال مس به استنلس استیل جهت بالا بردن راندمان

یکی از برترین مزایای کاتد بلانک های استنلس استیل ما نسبت به سایر رقبا، تکنولوژی خاص اتصال مس به استنلس استیل می باشد. با استفاده از این تکنولوژِی علاوه بر کاهش خوردگی های گالوانیک، طول عمر قطعه بالا و قطعه با بهترین راندمان خود در تولید ظاهر می شود.

دلیل چهارم : حاشیه سود پایین و قیمت 100% رقابتی

ما یک محصول با قیمت 100% رقابتی در بازار عرضه می کنیم. قیمت ما به نسبت کیفیت و هزینه تمام شده بسیار پایین است. پس لازم نیست برای کیفیت و راندمان بیشتر هزینه اضافه کنید!

دلیل پنجم : گارانتی بالا و خدمات پس از فروش

ما فقط فروشنده یک محصول به شما نیستیم! کلیه محصولات ما علاوه بر گارانتی شامل خدمات پس از فروش می باشد. در صورتی که قطعه شما به هر دلیلی از جمله صدمات فیزیکی ، درصد نامتعارف مواد الکترولیت و عوامل مشابه دیگر دچار خرابی شود. ما قطعات معیوب را تعویض و یا در صورت امکان آن ها را برای شما تعمیر می نماییم. این کار با کمترین هزینه برای شما انجام داده خواهد شد!

دلیل ششم : بهره گیری از بهترین مشاوران در کنار خود

ما تنها فروشنده کاتد بلانک استنلس استیل نیستیم! می توانید به عنوان یک مشاور همیشگی روی ما حساب کنید. مدیران مجموعه مبین ساخت با تجربه ای نزدیک به 30 سال در صنعت مس کشور، می توانند بهترین مشاور در زمینه تولید برای شما کارفرمای محترم باشند.

دلیل هفتم : فروش سایر محصولات مرتبط و مورد نیاز نظیر آند سربی، باس بار، لبه کناری، کپینگ بورد پلاستیکی و ...

مبین ساخت ایده اندیش علاوه بر تولید کاتد بلانک های استنلس استیل، تولید کننده انواع اند سربی، لبه کناری، باس بار، کپینگ بوردهای پلاستیکی capping board و محصولات اصلی مورد نیاز در پروژه لیچینگ و ریفاینینگ شما خواهد بود. ما می توانیم بهترین پکیج قیمتی را در صورت خرید بیش از یک محصول به شما ارائه دهیم. ما همواره به یک معامله برد برد فکر می کنیم.

5/5 - (2 امتیاز)