لبه کناری کاتد بلانک

Cathode Blank edge strip

لبه کناری کاتد بلانک استنلس استیل یا هر نوع دیگر از کاتد بلانک جهت ایجاد فاصله بین شیت های دو طرف کاتد بلانک و عدم اتصال آن ها به هم استفاده می گردد. لبه کناری یک قطعه مصرفی است که در دو طرف کاتد بلانک در لبه ها قرار گرفته و باعث جداسازی آسان مس و هر نوع فلز دیگر از روی سطح کاتد بلانک در انتهای پروسه تولید می گردد.

مبین ساخت ایده اندیش، تولید کننده انواع لبه کناری کاتد بلانک ها

مبین ساخت ایده اندیش، تولید کننده انواع لبه کناری کاتد بلانک ها برای صنایع مس، روی و … ( لبه کناری یا اج استریپ برای لیچینگ، پالایشگاه و … )  Cathode Blank Edge Strip

لبه کناری کاتد بلانک (اِج استریپ)

در تولید کاتد مس و یا هر محصول دیگر در صنایع مشابه مانند روی ، جهت جدا سازی دو کاتد مس که در دو طرف شیت استنلس استیل ایجاد می گردد، از لبه های کناری یا اج استریپ ها استفاده می گردند. اج استریپ یا  edge strip در حقیقت یک لایه از جنس پلی پروپلین PP می باشد، که با اتصال به دو گوشه کاتد بلانک باعث عدم اتصال مس و یا فلزات دو طرف بلانک به هم و در نتیجه جداسازی آسان ان ها می گردد.

نقش لبه کناری یا اج استریپ در کاتد بلانک چه می باشد؟

 

تعبیر آسان از کارکرد لبه کناری یا اج استریپ در بخش قبل ذکر شد، اما به عبارت بهتر و دقیق تر می توان گفت ک هدر صورت که در کاتد بلانک ها از اج استریپ یا لبه های کناری استفاده نگردد. مس و یا هر فلز دیگر به کاتد بلانک می چسبد ( در صنایع مس کاتد بلانک از جنس استنلس استیل STAINLESS STEEL Cathode Blank ). در صورتی که این اتفاق بیفتد، در پایان پروسه 10 روزه تولید کاتد مسی ( و یا سایر محصولات ) مس از دو طرف به طور کامل به سطح استنلس استیل چسبیده و به راحتی قابل جدا سازی نمی باشد.

بریدن مس با هر وسیله تیز از روی کاتد بلانک در نهایت احتمال آسیب دیدن و خط و شیار افتادن روی بلانک را بالا خواهد برد، در صورت اتفاق این امر، راندمان تولید در مراحل بعد با یک کاتد بلانک اسیب دیده کاهش خواهد یافت. در نتیجه بهترین راه پیشگیری از این اتفاق می باشد. (شایان ذکر است در صورتی که حتی مس شما 100% بر روی بلانک شما بچسبد، تیم مبین ساخت ایده اندیش می تواند بدون آسیب حتی 1% به کاتد بلانک شما، این دو فلز را از روی هم جدا نماید.)

لبه کناری یا اج استریپ خوب، دارای شیاری یک دست برای اتصال به صفحه کاتد بلانک می باشد و علاوه بر آن بعد از اتصال کامل به سختی جدا شده و اجازه نفوذ هیچ گونه ماده ای را به زیر شیار های خود نمی دهد. در نتیجه پشت و جلوی شیت کاتد بلانک با استفاده از یک edge strip یا لبه کناری مناسب، کاملا از هم جدا می گردند.

محصولات اصلی شرکت مبین ساخت در یک نگاه

کاتد بلانک استنلس استیل | آند سربی | باس بار | لبه کناری

اینفوگرافیک مبین ساخت

مزایای اصلی لبه های کناری یا اج استریپ های شرکت مبین ساخت

شیار یک دست و یکنواخت

عمق، دهنه و راستای عمودی و کروی شیار در دو طرف لبه های کناری edge strip کاملا یک دست و یکنواخت است. در نتیجه پس از بسته شدن، ماده ای به زیر آن نفوذ نخواهد کرد.

سفت شدن 100%

به علت یکنواختی شیار ها و ابعاد آن ها، پس از اتصال، لبه کناری یا اج استریپ به حدی سفت می شود که جدا ساختن آن با دست به سختی انجام می گیرد.

کیفیت ساخت و طول عمر

علارغم مصرفی بودن اج استریپ ها، کیفیت ساخت و متریال درجه یک استفاده شده در آن، عمر آن ها را در مقایسه با محصول تولیدی سایر رقبا، چندین برابر می کند

قیمت معقول و مناسب

شاید در نگاه اول قیمت لبه های کناری ما اندکی بالاتر از سایر رقبا باشد. اما در صورت مشاهده کارکرد چندین برابر ان ها نسبت به سایر رقبا، محصولی به صرفه تر را مشاهده می کنید.

لبه کناری یا اج استریپ EDGE STRIP - مبین ساخت وکتور1

گالری تصاویر لبه های کناری یا اج استریپ ها

در بخش زیر تعدادی از تصاویر لبه های کناری یا اجر استریپ تولید شده در شرکت مبین ساخت ایده اندیش را مشاهده خواهید کرد. این لبه های کناری Cathode Blank edge strip هم اکنون در حال بهره برداری در صنایع کشوری می باشند

جهت حصول اطمینان از کیفیت لبه های کناری ما (edge strip)

با تک تک مشتریان ما تماس بگیرید.

چرا مبین ساخت ایده اندیش

در صورتی که برای اولین بار است که با شرکت ما آشنا شدید، شاید بعد از مشاهده مطالب بالا این سوال برای شما مطرح است که به چه دلایلی باید به ما اعتماد کنید؟ در ادامه 7 دلیل اصلی که مبین ساخت را از سایر رقبا مستثنی می کند را برای شما نام می بریم.

(برای مشاهده توضیحات بیشتر، روی هر آیتم کلیک کنید.)

اینفوگرافیک مبین ساخت 2
دلیل اول : شیار یک دست و یک نواخت در لبه کناری

عمق، دهنه و راستای عمودی و کروی شیار در دو طرف لبه های کناری edge strip کاملا یک دست و یکنواخت است. در نتیجه پس از بسته شدن، ماده ای به زیر آن نفوذ نخواهد کرد. به علت یکنواختی شیار ها و ابعاد آن ها، پس از اتصال، لبه کناری یا اج استریپ به حدی سفت می شود که جدا ساختن آن با دست به سختی انجام می گیرد. این کار باعث سهولت در جداسازی مس در هر فرآیند از دو طرف کاتد بلانک استنلس استیل خواهد شد.

دلیل دوم : استفاده از بهترین متریال

از آنجایی که اولویت اول شرکت مبین ساخت ایده اندیش تولید قطعه با بالاترین کیفیت است. متریال استفاده شده در لبه های کناری edge strip از بهترین جنس های پلی پروپیلن موجود خارجی می باشد (pp) در نتجیه محصول تولیدی علاوه بر انعطاف بالا در جداسازی و عدم شکنندگی، با چسبندگی فوق العاده مانع از نفوذ مس به زیر خود خواهد شد. همچنین باید گفت لبه های کناری تولید شده در این مجموعه به علت استفاده از  پلی پروپیلن (pp) اشاره شده (با قابلیت تحمل دماهای بالا در اسید غوطه ور) از نظر طول عمر از تمامی رقبای خود برتر است. (نزدیک به 70 تا 75 درجه دمای کاری)

دلیل سوم : استفاده از دستگاه های روز دنیا در ساخت لبه کناری

دستگاه ها و ماشین آلات مورد استفاده جهت ساخت لبه های کناری از بهترین دستگاه های روز دنیا می باشند. از این رو تمامی قطعات ساخته شده از نظر ابعاد و اندازه کاملا با نمونه اولیه و نقشه ها مطابقت خواهد داشت.

دلیل چهارم : حاشیه سود پایین و قیمت 100% رقابتی

ما یک محصول با قیمت 100% رقابتی در بازار عرضه می کنیم. قیمت ما به نسبت کیفیت و هزینه تمام شده بسیار پایین است. پس لازم نیست برای کیفیت و طول عمر بیشتر هزینه اضافه کنید!

دلیل پنجم : گارانتی بالا و خدمات پس از فروش

ما فقط فروشنده یک محصول به شما نیستیم! کلیه محصولات ما علاوه بر گارانتی شامل خدمات پس از فروش می باشد. قطعات بیشتر در ابعاد و نقشه های موردنظر شما در کمترین زمان با هر تیراژ برای شما تولید خواهد شد.

دلیل ششم : بهره گیری از بهترین مشاوران در کنار خود

ما تنها فروشنده لبه های کناری edge strip نیستیم! می توانید به عنوان یک مشاور همیشگی روی ما حساب کنید. مدیران مجموعه مبین ساخت با تجربه ای نزدیک به 30 سال در صنعت مس کشور، می توانند بهترین مشاور در زمینه تولید برای شما کارفرمای محترم باشند.

دلیل هفتم : فروش سایر محصولات مرتبط و مورد نیاز نظیر کاتد بلانک استنلس استیل، آند سربی، لبه کناری و ...

مبین ساخت ایده اندیش علاوه بر تولید لبه های کناری، تولید کننده انواع اند سربی،کاتد بلانک های استنلس استیل، باس بار، کپینگ بوردهای پلاستیکی capping board و کلیه محصولات اصلی مورد نیاز در پروژه لیچینگ و ریفاینینگ شما خواهد بود. ما می توانیم بهترین پکیج قیمتی را در صورت خرید بیش از یک محصول به شما ارائه دهیم. ما همواره به یک معامله برد برد فکر می کنیم.

Rate this page